ویزا تایلند

تایلند کشور زیبایی است. آب و هوای گرمسیری و فرهنگ غنی آن که مدت‌هاست به عنوان جواهر آسیا در نظر گرفته می‌شود که باعث شده سال به سال، بازدیدکنندگان برای تعطیلات رویایی و تجربیات منحصر به فرد به این کشور سفر کنند.
بخش بزرگی از تجارت تایلند گردشگری است. به عنوان قطب گردشگری آسیا، میلیون ها مسافر سالانه به درآمدزایی این کشور کمک می کنند.

بازدید از تایلند به عنوان توریست

ویزای توریستی تایلند:

بازدید از تایلند آسان است. بسیاری از ملیت ها می توانند بدون ویزا تحت قانون ویزا در هنگام ورود یا طرح معافیت ویزا از سرزمین لبخندها دیدن کنند. این گزینه ها به بازدیدکنندگان اجازه می دهد از 15 تا 30 روز اقامت داشته باشند.
برای مسافرانی که ممکن است مدت زمان اقامتشان  بیش از 30 روز طول بکشد ، می‌توانند برای ویزای توریستی در سفارت یا کنسولگری محلی تایلند در کشورشان درخواست دهند.

ویزای توریستی تایلند چیست؟

ویزای توریستی تایلند مهر یا مدرکی است که در پاسپورت شما قرار می گیرد و برای ورود به تایلند برای گردشگری مورد نیاز است. این ویزا توسط سفارت یا کنسولگری تایلند در کشور شما صادر می شود و هنگام ورود به فرودگاه در تایلند بر روی پاسپورت شما مهر می شود. اگر بخواهید بیشتر در تایلند بمانید ویزای توریستی را می توان در زمانی که در تایلند هستید تمدید کرد.
تایلند ویزای توریستی چند بار ورود و یکبار ورود را برای خارجیانی که مایل به بازدید از این کشور برای مقاصد گردشگری هستند ارائه می دهد.

ویزای توریستی یکبار ورود تایلند

    اعتبار: معمولاً برای ورود به تایلند ظرف 3 ماه از تاریخ صدور معتبر است.
   مدت زمان: پس از ورود به تایلند، می توانید تا 60 روز اقامت داشته باشید.
    تمدید: امکان درخواست تمدید اقامت برای 30 روز دیگر در یک اداره مهاجرت در تایلند وجود دارد که کل مدت اقامت بالقوه را تا 90 روز افزایش می دهد.

ویزای توریستی چند بار ورود تایلند

   اعتبار: اجازه ورود چندین بار به تایلند را در یک دوره 6 ماهه از تاریخ صدور می دهد.
   مدت زمان: هر ورودی اجازه اقامت 60 روزه را می دهد، به این معنی که می توانید در طول مدت اعتبار 6 ماهه هر چند بار که بخواهید بیایید و بروید، اما هر اقامت نمی تواند بیش از 60 روز باشد.
   تمدید: مانند ویزای توریستی یکبار ورود، هر ورودی به طور بالقوه می تواند برای 30 روز دیگر در اداره مهاجرت تایلند تمدید شود.

درخواست ویزای تایلند برای اتباع ایران

اتباع ایران که مایل به سفر به تایلند هستند، باید ویزا داشته باشند، چه از طریق هوایی و چه از طریق مرز زمینی.
لطفا توجه داشته باشید که در صورت تمایل به سفر به تایلند باید موارد زیر را داشته باشید:

1) پاسپورت معتبر :
 شما به پاسپورتی با اعتبار حداقل 6 ماه پس از تاریخ عزیمت خود نیاز دارید. همچنین توصیه می شود پاسپورت معتبر شما حداقل  صفحه بدون استفاده باقی مانده برای هر گونه مهر ورود و خروج ضروری که ممکن است صادر شود داشته باشد.
2) بلیت سفر
3) اثبات بودجه و محل اقامت.

سوالات متداول

  • من پاسپورت ایرانی دارم برای سفر به تایلند نیاز به ویزا دار
    بر اساس شرایط ویزا برای شهروندان ایرانی، برای سفر به این کشور نیاز به ویزا دارید.
مشاوره رایگان